Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kebuz_120560.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kebuz_120561.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kebuz_120562.html
Dziś zrobiłem jeszcze raz próby. Jednakże za każdym razem przy około 3600 obrotów/min zacinała się turbina i koniec mocy. Wyskakiwał błąd poniżej, kasowany i jeszcze raz. Za każdym kolejnym pomiarem to samo.
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Wymieniony został zawór N75, czyszczona była turbina, gruszka była wymieniona(bo membrana przepuszczała) sztanga chodzi lekko. Za każdym razem to samo, jednakże wystarczy zgasić, zapalić samochód i wszystko w porządku moc znowu jest...
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kebuz_120561.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kebuz_120562.html
Dziś zrobiłem jeszcze raz próby. Jednakże za każdym razem przy około 3600 obrotów/min zacinała się turbina i koniec mocy. Wyskakiwał błąd poniżej, kasowany i jeszcze raz. Za każdym kolejnym pomiarem to samo.
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Wymieniony został zawór N75, czyszczona była turbina, gruszka była wymieniona(bo membrana przepuszczała) sztanga chodzi lekko. Za każdym razem to samo, jednakże wystarczy zgasić, zapalić samochód i wszystko w porządku moc znowu jest...
Komentarz